Thursday, April 10, 2008

Bitchy the bad!

Hari ni hari Khamis.
Hari ni saya rasa saya sangat bitchy. :(
Hmmm kesimpulannya saya rasa bengang dengan ketidak adilan yang berlaku dalam dunia ni!
Bare in mind, i have my right to explode everything as this is my personal blog.
My last project was Virus Washer (TANK). Masa ni pun dah rasa mcm kureng sbb sambung ambik keje orang which is yang aku tak tahu menahu apa2 dari beginning of the project. TANK ni just minor project for Virus Washer. MINOR ok. Means ciput je compare to main design which was the BASE. FYI, BASE orang lain yg design. Ada sikit rasa ditindas sebab ada info penting yg related person x info abis kat aku menyebabkan board yg ciput ni kena di design 2 kali. Ok fine skali bengang.
Pas tu modifiy FXD main board add on function utuk iPod. Huhu time ni tau ada yang tak puas ati sebab aku wat modification tu. FYI, component added just +-10 components jer. Konon2 nampak gempak sbb dia main board. Tapi finally i donno what happened to that board sbb x dgr berita dah pasal tu. May be dah scrapped.
Hmmm project kali ni aku tak dapat lagi. Project besar, design MAIN Board. Of course will challange your credibility in desinging a PCB. Rasa MARAH, nak JERIT, BENCI kat semua org!!! But me still maintain my looks. Tetiba my leader kata ada project baru for Display. Nak sedapkan hati aku sbb muka dah mcm kerang comel.
Kenapa aku slalu dpt benda yg minor??? when my turns come it is a minor project. Sampai bila aku nak bodo mcm ni wat design senang? Bila ada project baru, aku x bole nak rebut sbb alasan aku baru dapat project. But honestly please thinking what kind of projects that i've done??? Just the very ordinary design and every simple tasks.
Tu la sebab aku rasa geram hari ni.
Story kat ayah, ayah kata sabar. Allah Maha Berkuasa.
Story kat my dear Mr, dia kata cite kat boss terus terang kalau tak puas hati.
Ya Allah yg MAHA adil, berilah aku kesabaran dan kekuatan untuk menerimanya. Sesungguhnya aku tahu KAU yang menentukan segalanya.
Just believe in mind there's smthing good is awaiting me. Cool down k......
This is my main reason why I want to quit from this company. I dont want to have a bitchy feelings to all my dear true friends if everytime this kind of issues happend again. I do love them as my really good friends. The only friends i had in this whole Penang Island.
I am sorry guys....
A good life is a collection of happy memories.

0 owh yer ke..:

 
template by suckmylolly.com