Monday, May 5, 2008

Ayat 1000 DINAR

Korang mesti penah & biasa sangat2 dengan ayat 1000 Dinar ni kan.






"Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar.Dan memberi rezeki kepadanya tanpa di sangka-sangka.Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkannya.Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang dikehendakiNya.Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu."

My beloved ummi selalu pesan; amalkan baca ayat 1000 Dinar ni. And i noticed, bila aku membebel sorang-sorang kalau ada barang ilang, ummi selalu pesan jangan kelam-kabut. Baca ayat tu, nanti akan Allah tolong kita carikan benda yang ilang tu.
Ummi jugak selalu pesan, rajin-rajin baca ayat ni mudah-mudahan dimurahkan rezeki. Amin...
Alhamdulillah.. sekarang DIA dah bagi jalan ke situ.
Amazingly saying, memang pun. Dah banyak kali praktik kan memang berkesan. Each time aku cari smthing yang aku misplaced, lastly aku jumpa balik benda tu. Banyak sesangat2 dah DIA tolong aku. Syukur Alhamdulillah. DIA tersangat baik dengan aku.

Latest ni, aku jumpa balik aku nye IC yg ilang kat 2 minggu. Dah sedih-sedih sebab kena bayar mahal kalau IC ilang. Luckily x bayar lagi RM 210 semata-mata nak wat IC baru sbb dah 2 kali lost. Once masa zaman blaja kat UNITEN, tp dah jumpa balik x lama lps tu.

Dalam hati keep baca ayat 1000 Dinar, mohon Yang Maha Berkuasa tunjukkan arah kat mana benda tu. Tetiba tup.. tup ari rabu petang, jumpa t'golek dok kat depan mata aku kat tempat nak buckle seat belt. Hoho see! The MAGIC of HIM.
Readers, please correct me if my statements were wrongs somewhere.

Nilai Murni:

Amalkan ayat 1000 Dinar, banyak pahala dan azimat nya!

Simpan lah IC anda di tempat yang selamat dan jangan la wat x tau je kat IC yang sekeping tu.


A good life is a collection of happy memories.

1 owh yer ke..:

Tayyab Ali said...

Aslam-o-alikum

Saya dari Pakistan dan nama saya Tayyab Ali. Saya telah melawat laman web anda dan saya seperti itu sangat banyak. Aku menterjemah laman web ini dengan bantuan Goggle Translator dan surat ini juga diterjemahkan. Jika seseorang tidak mengerti pandangan saya Saya minta maaf untuk itu.

Aku belajar Ayat Seribu Dinnar dan saya ingin mengutip perkataan hazarat Muhammad (saw) jika seseorang membaca doa Ayat selepas lima waktu dengan kaedah ini, pertama kali Sura Fatiha, Ikhlas tiga QS masa, tiga waktu serpihan kayu dan satu masa Ribuan Ayat Dinnar dan dum menuju langit, Allah akan berkat anda tiga perkara:

1 - Kekayaan

2-panjang dan hidup sihat

3-Taat Anak

Perkataan Hazrat Muhammad (saw) ayat ini cukup untuk semua keperluan.

Allhamdulliha kita adalah Muslim dan dihargai dengan AlQuran. Jika ada yang membaca surah Fatihah dengan bismellah selepas solat Fajur, sulat 11 waktu di begning dan terakhir, Minggu: 70, Isnin: 60, Selasa; 50.Wed: 40, demikian: 30, Jumaat: 20, Sabtu: 10, hanya untuk satu setiap bulan minggu pertama bulan Minggu untuk Sabtu, itu akan sangat berguna untuk rizak.

Menurut hazarat perkataan Muhammad (saw), saya mengalami tiga perkara yang perlu rumah membuat kaya dan peningkatan thingsare income.These Olive Oil, Vinger dan Honey. Ini terus togather, jika anda mempunyai satu atau dua itu tidak akan berjaya.

Saya berharap e-mel akan berguna untuk semua pengunjung. Jika anda ingin menghubungi saya, E-mail saya di info@man4s-sports.com

Terima kasih

 
template by suckmylolly.com